ONSDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en så fin ledig dag. Jag vaknade tidigt, åt en god frukost och åkte sen upp till billingen och sprang milen. Det var den värsta löprundan jag sprungit på länge, på grund av att det var så fruktansvärt varmt. Det kändes som att jag skulle börja koka inombords. Men det gick bra ändå så det kändes skönt! 
Förmiddagen spenderade jag ute i solen tillsammans med min syster. Vi har legat och solat, lyssnat på musik och bara haft det skönt. Senare under dagen åkte vi in till stan med Emil för en fika på rådhuset, lite stros på stan och slutligen prat och mys uppe på billingens utsiktsplats. Ikväll har vi haft en månad försenat födelsedagsfirande för Felicia här hemma. Vi åt tacos till middag, glass och jordgubbar till efterrätt, satt och pratade och hade det så mysigt ute på altanen i kvällssolen. Efter familjemyset kom våra fina vänner Karin, Pontus, Emil, Fredrik och Anna hit för lite mitt-i-veckan-mys. Vi har ätit alldeles för mycket godis och suttit och pratat i timmar. Nu ska det bli skönt att sova och njuta av vetskapen om att jag är ledig även imorgon, och kan sova hur länge jag vill. Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag har haft. Puss!❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0