ONSDAG-TORSDAG

Hej! 
Jag hann aldrig skriva igår då jag hade fullt upp med att jobba hela dagen och sen fira valborg på allra mysigaste sätt ihop med mina bästa vänner. Vi åt tacos och spelade spel hela kvällen. Det kunde tyvärr inte bli en jättesen kväll för mig eftersom jag jobbade idag igen. 
Jag somnade dock ändå inte förens vid tolv-tiden så idag var det tungt att gå upp efter fem ynka timmars sömn. Inte nog med sömnbristen så fick jag ett vaccin mot hepatit B igår på jobbet, och fick därför lite sjuk-symtom idag vilket jag blev varnad för. Jag har verkligen varit som ett levande lik, trött och frusen i hela kroppen. Idag lyssnade jag för en gång skull på min kropp och ställde in mitt planerade träningspass. Jag tog istället en lugn promenad med mamma och Wille när jag kom hem och avnjöt sen en god två-rätters-middag som pappa hade gjort. Nu har jag bäddat ner mig i sängen och här tänker jag ligga resten av kvällen. Jag har ju precis gått på helg, och dessutom min älskade långhelg fram till tisdag, så här ska jag bara ligga och njuta av att inte ha några måsten. Puss❤️


En ynka bild från igår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0