ONSDAG

Godkväll, eller natt! 
Idag har jag haft en fin dag. Jag har jobbat 7-16 och det gick bra som vanligt. När jag kom hem kröp jag ner i sängen en stund för att samla lite krafter till kvällens träning. Jag och pappa åkte in till gymmet där jag hann med lite helkroppsstyrka innan en timmes activio/spinning. Nu senare ikväll har jag haft mina två favoriter hos mig på onsdagsmys, David och Pontus såklart. Vi har bara legat i soffan, pratat och bara varit. En sån där skön, avslappnad och inte-behöva-tänka-på-något-kväll som man bara kan ha med sina absolut bästa och närmsta vänner. Jag blir så gråtfärdig bara jag tänker på att vi snart inte kommer kunna ses minst tre dagar i veckan och prata i stort sett varje dag. Jag skulle kunna skriva ett mils-långt inlägg om hur bra ni är och hur hemskt det känns att ni båda åker, men då börjar jag bara gråta. Ni är i alla fall världens bästa, finare vänner går inte att hitta. 
Nu är klockan redan två så jag måste släcka lampan och sova. Men jag är ledig imorgon så jag kan unna mig en lång och skön sovmorgon i alla fall. Hoppas ni har haft en bra dag. Puss!❤️




Haha charmig bild på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0