TISDAG

Godkväll! 
Jag ligger för tillfället nerbäddad i soffan alldeles utmattad efter en lång dag. Jag jobbade 7-16 och hela dagen gick jag runt med en lite vemodig känsla i kroppen, eftersom det idag är dagen då min bästa vän åker. Pontus plockade upp mig efter jobbet och vi åkte direkt till stationen för att möta upp och krama vår David hejdå. Jag har nog inte riktigt fattat än att vi inte ska träffas på 3 långa månader, det känns så sjukt lång tid. Men tiden har aldrig gått snabbare än vad den gör just nu så rätt som det är kommer dessa månader säkert bara ha sprungit förbi. 
Ikväll har jag varit på gymmet. Det blev inget jättelångt pass, jag kände mig så trött i kroppen och hade ont i magen. Men 5 km löpning och 30 minuter CXworx blev i alla fall gjort vilket kändes skönt. Nu ligger kvällsmaten i magen och jag väntar in kvällens biggest loser-avsnitt. Efter det tänker jag hoppa i säng, jag är så sjukt trött och har varit nära på att somna flera gånger under dagen. Imorgon är jag ledig så jag ska dessutom ta en lång sovmorgon och försöka ta igen min trötthet ordentligt. Hoppas ni haft en fin tisdag. Puss!❤️


❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0