TISDAG

Godkväll!
Idag unnade jag mig en skön sovmorgon enda till klockan halv tio. Jag hade sett fram emot en dag liggande i solstolen men det var tråkigt nog lite molnigt och ganska kyligt idag, så det blev inget med det. Inte nog med att vädret inte var som jag ville så vaknade jag upp med smärta i min fot som jag har lite problem med, så löprundan jag hade tänkt ge mig ut på fick jag ställa in. Jag försökte plugga lite matte efter frukosten men jag gav upp efter två tal, jag kunde verkligen inte koncentrera mig. Jag hade helt enkelt inte den bästa starten på dagen idag, jag kände mig bara deppig och stressad över allt. Jag åkte till gymmet efter lunchen för att rensa tankarna, vilket var så jäkla skönt. Jag tog ut mig och var dödstrött efter 30 minuter intervaller på crosstrainern och 1 timma styrka. Träning är verkligen den absolut bästa medicinen mot alla jobbiga känslor. 
Ikväll har jag haft världens mysigaste kväll med mina bästa vänner. Vi åkte upp till billingens utsiktsplats för lite picknick och prat och när det blev för kallt åkte vi ut på en liten roadtrip upp till simsjön. Precis en sån kväll jag behövde idag, med mina finaste bästa vänner som alltid gör mig glad. Nu ska jag titta på kvällens biggest loser-avsnitt innan jag släcker lampan och sover. Jag jobbar kväll imorgon så en liten sovmorgon ska jag nog unna mig innan jag hoppas på att min fot känner sig redo för en löprunda. Godnatt allihop!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0