TISDAG

Hej! 
Vilket deppväder det är idag, jag ville helst bara ligga kvar i sängen hela dagen när jag vaknade. Men jag drog mig upp vid halv nio-tiden ändå och efter frukost och lite tv-tittande gav jag mig ut på en löprunda i regnet. Det gick rent ut sagt så jävla bra idag! Jag hade så mycket energi och sprang min 7-kilometersrunda hela FEM minuter snabbare än vad jag gjort tidigare. Förstår inte vart jag fick den farten och energin ifrån!
Jag har precis duschat och ätit lunch och nu måste jag snart göra mig iordning för att åka till jobbet om en stund. Ett kvällspass väntar, 14.30-22.00 och imorgon börjar jag som vanligt klockan 07.00, så jag är nog inte tillbaka förens imorgonkväll igen. Ha en bra dag allihop! Puss❤️


Bild från i lördags. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0