TORSDAG

Hej! 
Jag sitter för tillfället ute i solen, klar och redo för att snart åka till jobbet, en timma för tidigt.. Jag har alltså trott att klockan har varit 1 timma mer än vad den egentligen har varit enda sen jag vaknade. Så jag åt lunch redan klockan elva när jag egentligen tänkt äta klockan tolv. Men det är ju klart bättre att det blev åt det hållet för nu kan jag sitta och njuta av lite lugn och ro en timma till. Jag gick i alla fall upp klockan åtta och åt frukost innan jag tog mig ut på en lättare löprunda. Mina ben var helt mörbultade från gårdagens spinning så det fick räcka med 5 km idag. Under förmiddagen la jag mig ute i solen en stund och efter lunchen satte jag mig och räknade matte. Nu har jag precis tagit en paus för att få njuta av solen lite till innan jag åker till jobbet. Puss!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0