TORSDAG

Godkväll underbara fina torsdag!
Idag är det verkligen sommar. Det har varit över 25 grader och vindarna har varit alldeles ljumna, så härligt. 
Jag vaknade klockan nio och gav mig direkt ut på en skön morgonpromenad. Hela dagen har jag spenderat med Felicia, Emil, Anna och även Pontus som kom under eftermiddagen. Vi har legat i solen och pressat, lyssnat på musik, grillat hamburgare till lunch och njutit av att vara lediga en så fin dag som denna. Ikväll har jag varit på gymmet och tränat. Det var så äckligt varmt där inne och efter 40 minuter intervaller på löpbandet följt av ett CXworx-pass rann svetten. 
Nu sitter jag nyduschad ute på altanen och äter kvällsmat men snart måste jag tyvärr gå in och plugga lite matte innan det väntar fotbollsmatch på teve, tjejerna i Tyresö spelar Champions league-final. 
Nu börjar min helg lida mot sitt slut och imorgon väntar det återigen jobb. Men jag har haft två helt perfekta lediga dagar så att en jobbhelg väntar gör mig inte så jättemycket. Hoppas alla ni andra har haft en lika fin dag i solen som jag har haft! Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0