TORSDAG

Godkväll! 
Idag jobbade jag min sista dag för denna vecka och nu har jag gått på fyra härliga dagars ledigt! Jag hade en jättebra dag på jobbet och det gick lika fort som vanligt. När jag kom hem hann jag knappt sätta mig innan det var dax att börja jobba även hemma. Vi har nämligen väldigt hastigt fått reda på att en familj ska komma och titta på vårt hus imorgon, så hela eftermiddagen var jag tvungen att hjälpa till att fixa här hemma för att det ska bli fint från golv till tak. Men hur jobbigt och tråkigt det än var så belönades jag trots allt med en så himla bra kväll med mina bästa vänner. Vi satt först en stund på rådhuset och myste innan vi gick på bio, "the other women", som var så sjukt jäkla bra och rolig. Jag bara måste se den snart igen!
Nu ska jag sova för imorgon måste jag gå upp tidigt och hjälpa till med det sista innan familjen kommer klockan halv tio. 
Hoppas alla har haft en bra torsdag och kristihimmelfärds dag, det har jag! 
Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0