TORSDAG

Hej! 
Idag vaknade jag HALV ETT. Det har nog aldrig hänt tidigare i mitt 20 år långa liv. Jag blev så chockad och fick rena paniken när jag vaknade och tittade på klockan. Mest för att jag och David hade planerat att åka in till stan halv ett. Men när jag ringde honom så råkade jag visst väcka honom också, så även han hade försovit sig som tur var. Men till stan kom vi tillslut för att göra ett par ärenden och strosa runt lite grann. Vi åkte hem till honom och åt lunch/mellis en stund innan han körde in mig till stan igen. Jag träffade mina två saknade tjejer Emma och Rebecka för en mysig fika på rådhuset, och som vanligt är det alldeles för längesen vi sågs senast. Efter fikan mötte jag upp David, Pontus, Karin och Anna för en så god middag på O'Learys följt av bowling, som Pontus fick av oss i födelsedagspresent. Mysig kväll! 
Nu är klockan alldeles för mycket eftersom jag ska upp halv sju imorgon, så nu måste jag släcka lampan och sova! Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag. Puss och godnatt❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0