FREDAG

Godkväll! 
Efter en lång dag av resande landade vi inte i Sverige förens klockan elva igårkväll, då planet var två timmar försenat. Tack och lov slapp vi åka enda hem till Skövde när vi var framme, eftersom vi bodde över hos Pontus, som jag saknat så mycket. Idag har jag och Felicia gått en runda på stan följt av en god lunch tillsammans med Pontus och David innan vi satte oss på tåget mot Skövde. Väl hemma möttes vi av tacos och fredagsmys med våra päron och nu sitter vi proppmätta i soffan efter fruktsallad och glass till efterrätt. Om en liten stund ska jag gå till stan för att träffa min saknade vän Towe som äntligen är i Sverige. Vi tänkte ta ett glas eller två och ta igen allt prat vi missat sen sist vi sågs, vilket var alldeles för längesen. Så nu måste jag göra mig iordning! Ha en fin fredag allihop. Puss❤️

Så efterlängtat och gott med traditionell husmanskost:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0