FREDAG

Hej fina fredag! 
Idag vaknade jag upp så mycket gladare och på en så mycket bättre sida än igår (bortsett från ett hemskt halsont som plötsligt har kommit på besök). Jag har haft en mysig morgon och förmiddag med Pontus innan jag tråkigt nog var tvungen att sätta mig på tåget hem igen vid två-tiden. I eftermiddag har jag bakat lussebullar här hemma och ikväll har jag haft efterlängtat fredagsmys med min fina familj. Pappas underbara mat, godsaker och nu fredagsfinalen av idol. Imorgon ska jag jobba på KSS igen efter en hel månads uppehåll därifrån, så jag känner mig faktiskt lite smånervös.. Så nu passar jag på att njuta av min lediga fredagskväll i soffan eftersom resten av helgen kommer bestå av jobb (jag ska ju inte klaga, jag om någon behöver jobba ikapp). Hoppas alla har en mysig fredag! Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0