FREDAGKVÄLL


Godkväll/natt!
Jag tänkte bara kika in en liten snabbis innan jag släcker lampan. Jag är precis hemkommen efter en så trevlig och mysig kväll på Rådhuset. Välbehövlig ta-igen-tid med min fina vän Towe innan vi träffade Felicia och Emma och fortsatte kvällen med ännu mera prat och väldigt mycket skratt tillsammans med dom. Nu är klockan lite för mycket, för imorgon står klockan på 07.30. Jag ska ta ett ganska tidigt tåg till Göteborg och hem till Pontus igen, för att spendera dagen och resten av helgen tillsammans med honom. Så nu ska jag se till att få i alla fall några timmars sömn! Hoppas alla har haft en lika fin fredag som jag har haft. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0