LÖRDAG-SÖNDAG

Godkväll! 
Jag har haft en så fin helg och har nu samlat på mig så mycket energi för en ny vecka som bara går. En vecka jag ska försöka ta tag i saker, sånt jag var för trött för innan jag åkte på en veckas välbehövlig semester. 
Igår vaknade jag upp med feber och hemskt illamående, och trodde först jag skulle få skippa Göteborg och spendera dagen i sängen. Men jag tog en alvedon, satte mig på tåget och försökte glömma bort hur dåligt jag mådde. Glad var jag för det, för jag hade en så otroligt mysig lördag tillsammans med Pontus. Vi åkte till Haga och strosade omkring bland mysiga butiker, åt lunch på ett mysigt fik där vi även köpte med oss en gigantisk bulle (stället är känt för att ha Göteborgs största kanelbullar), gick en vända i butikerna i stan och köpte med oss en 93-kroners godispåse från favoritbutiken 4gott innan vi åkte hem till honom. Under kvällen lagade vi lövbiff med potatisgratäng, åt godis och myste med fotbollstittande och film. 
Idag började vi dagen med en stor och god brunch efter 9 sköna timmars sömn. Efter det gav vi oss ut på en långpromenad upp till ett berg på Lindholmen, där man såg ut över hela Göteborg. Så himla fint ställe som jag ser så fram emot att besöka när det blir vår och sommar! Resten av dagen har vi lagat sen lunch och tittat på den underbara filmen "känn ingen sorg" innan jag var tvungen att packa ihop och sätta mig på tåget hem igen. Nu ska jag snart göra mig iordning och krypa ner i sängen! 
Hoppas ni har haft en lika fin helg som jag har haft. Puss!❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0