LÖRDAG

Hej! 
Idag är det en riktigt grå och deppig lördag. Inte nog med vädret så flyttar Pontus till Göteborg idag vilket gör mig så glad (mest för hans skull) men samtidigt så hemskt ledsen. Ännu en anledning att bara vilja bort från Skövde. Men jag ska försöka tänka positivt, för allt löser sig alltid, på något sätt. 
Nu ska jag försöka rycka upp mig och göra denna lördag till något bra, för det kommer den bli. Jag ska snart städa och fixa lite här hemma innan jag ska hämta min syster på jobbet för att sen åka iväg på massor ärenden på stan. Ikväll ska vi nämligen ha lite förfest och halloween-firande med våra fina vänner innan det väntas en förhoppningsvis grym utgång. Det var faktiskt jättelängesen jag var ute i Skövde så det ska bli kul. 
Ha en fin lördag allihop, det ska jag se till att ha! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0