MÅNDAG

Hej! 
En ny vecka är igång och jag vaknade upp med ont i magen och vemod i kroppen. Jag vill inte åka hem till Skövde och defenitivt inte vara så långt ifrån den som gör mig gladast och tryggast på jorden.

Jag började min dag med en sovmorgon i vanlig ordning, tråkigt nog ensam eftersom Pontus åkte till skolan tidigt. Klockan ett var jag på Göteborgs universitet där jag träffade en studievägledare för ett program jag har fått upp ögonen för, "Hälsopromotionsprogrammet". Eftersom jag har börjat ge upp mina psykolog-drömmar (antagningspoängen för kompletterade betyg ligger på 22,5 vilket är alla MVG och alla meriter, så inte nog med att jag måste plugga upp några ämnen så måste jag även läsa till fler nya ämnen som ger mig meriter..) så hittade jag plötsligt detta program som verkligen känns som något för mig! 
Efter mötet hade jag turen att få träffa Pontus igen som slutat tidigt, så innan jag satte mig på tåget hann jag njuta av det härliga vädret i hamnen och samla på mig några extra pussar. Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och blunda en stund innan jag är framme. Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0