ONSDAG

Hej!
Idag vaknade jag upp klockan åtta helt klarvaken och kunde inte somna om, efter bara 6 timmars sömn. När Pontus gick till skolan åt jag frukost och gav mig sen ut på en timmes promenad. Det blev ingen svettig sådan, då jag mest strosade omkring och utforskade Lindholmen, som var så otroligt fint. Vid lunchtid mötte jag upp min saknade vän David och även Pontus som fick sluta tidigare, för att en god och mysig lunch på Vapiano. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och tittar på gårdagens BB medan Pontus pluggar, men snart ska vi ge oss ut och handla inför kvällen. Felicia kommer hit om en stund och ikväll ska vi äta tacos och mysa. Tidigt imorgonbitti kommer en taxi som tar mig och min syster till Landvetter, för imorgon åker vi äntligen till värmen!! 
Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0