SÖNDAG

Godkväll! 
Först och främst vill jag rekommendera filmen vi såg på bio igår, "Interstellar". Det fanns ju absolut ingen anledning att oroa sig över att den var tre timmar lång, då tiden bara flög iväg, vilket brukar vara ett bra tecken. Innan bion åt vi en av den kanske godaste pizzan jag någonsin ätit och köpte självklart godis på favoritbutiken 4gott. En väldigt fin och mysig kväll! 
Idag sov vi ut länge och började dagen med långfrukost i soffan. Under dagen har vi varit på stan en sväng och ikväll har vi ätit enchiladas till middag och självklart söndagsmyst med gårdagens överblivna godis till en bra film. Nu ska vi bädda ner oss, titta på gårdagens BB och samla på oss kramar innan jag åker hem imorgon. Eftersom jag jobbar nästa helg kommer vi inte kunna ses på hela veckan, vilket rent ut sagt suger så jävla mycket. Så med lite söndagsångest i kroppen säger jag godnatt och tackar för en underbar helg! Puss❤️

Två från igår och tre från idag:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0