SÖNDAG

Godkväll! 
Igår hade jag en så trevlig kväll tillsammans med mina bästa vänner. Vi förfestade hemma hos mig och Felicia innan vi intog dansgolvet på Röda Rummet. Men det allra bästa var nog att Pontus, som jag trodde var i Göteborg, kom och överraskade under kvällen. 
Idag har jag haft en mysig morgon med alla mina nattgästade vänner innan jag och Pontus åkte hem till honom på kalas. Hans pappa fyllde år igår vilket firades med god mat, tårta och väldigt mycket skratt med mysiga släkten Blomquist. Nu har Pontus återigen lämnat mig och åkt till Göteborg och precis som igår har jag ont i magen och saknar honom redan. Men ikväll fick min fina mamma stå för söndagsmyset istället, vilket var alldeles för längesen och väldigt mysigt det med. 
Hoppas alla har haft en bra helg, det har jag! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0