TISDAG

Godkväll! 
Igår hade jag en så tråkig och ointressant måndag att den inte ens var värd att ägna ett inlägg åt. Men idag har jag ryckt upp mig och fått lite mer nytta gjord. Jag har haft en skön morgon och förmiddag med sovmorgon, långfrukost och tv-tittande, men under dagen gjorde jag lite nytta som att tvätta och finslipa på mitt gamla CV. Ikväll har jag äntligen varit på gymmet efter nästan två veckor utan träning. Jag tränade med Alexandra och det blev 40 minuter PW, 30 minuter Easyline och 30 minuter CXworx. Efter träningen åkte vi hem till henne där vi lagade mat, planerade inför vår resa och myste. 
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och tittar på kvällens PH innan läggdags. Imorgon har jag i vanlig ordning inga större planer, eftersom jag inte vågar planera för mycket när jag måste vara tillgänglig för jobb. Men halv fyra kommer min Pontus till Skövde så lite pussar och kramar ska jag i alla fall hinna med vad som än händer! 
Godnatt❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0