TISDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en bra dag och uträttat en del jag länge skjutit upp. Jag vaknade upp till strålande solsken och bestämde mig direkt för att ge mig ut i det underbara vädret. Så jag åkte upp till billingen och sprang 5 sköna km. Efter dusch och frukost satte jag mig och finslipade det sista på mitt CV och personliga brev som jag sedan åkte ut och gav till fyra olika förskolor här i stan samtidigt som jag presenterade mig. Det funkar inte att bara vara timvikarie på ett ställe som jag är nu (KSS), så jag har länge tänkt kontakta ett par förskolor men inte fått tummen ur. Så nu känns det så skönt att det är gjort! 
Jag har även hunnit uträtta några ärenden på stan innan jag slängde i mig lite mellanmål och åkte till gymmet. Det blev ytterligare 5 km löpning följt av 30 minuter Easyline och 30 minuter CXworx. Nu ligger jag skönt nerbäddad i soffan med kvällsmaten i magen och snart ska jag och min syster krypa ner i sängen och titta på kvällens BB och PH. 
Hoppas ni har haft en fin tisdag, det har jag! Puss❤️


Kommentarer
Postat av: Maria

Shit vilken kondis du måste ha! Grymt :)

2014-11-26 @ 18:59:54
URL: http://Maria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0