TISDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en så fin och bra dag och framför allt kväll, en sån där man bara inte vill ska ta slut. 
Imorses var jag uppe tidigt (08.30 är tidigt nu för tiden) för att åka till KSS och fixa med några jobb-papper och hälsa på mina kära gamla kollegor. Efter det åkte jag till gymmet och körde ett hårt och bra pass bestående av 30 minuter intervaller och 1 timma helkropps-styrka. Efter träningen hann jag bara duscha, slänga i mig lite lunch och packa det sista innan jag satte mig på ett tåg till Göteborg. Jag har äntligen (haha okej det har bara gått en dag, men det känns som typ en vecka) fått träffa Pontus igen, och inte mindre än i hans helt otroligt fina och mysiga lägenhet. Vi har varit och handlat, lagat middag och legat nerbäddade i soffan med choklad hela kvällen och nu ska vi krypa ner och sova. Han börjar tidigt imorgon och jag har väl tänkt komma upp i hyfsad tid jag med, för imorgon tänkte jag ta en morgonpromenad och utforska området han bor i och sen ska jag luncha med min efterlängtade bästa vän David. 
Godnatt och puss allihop!❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0