TORSDAG

Godmorgon! 
Då har vi precis avnjutit den fantastiska frukostbuffén för sista gången och om två timmar går bussen mot flygplatsen. Trots att det självklart är helt underbart att få äta sig proppmätt på alla (onyttiga) frukostalternativ du kan tänka dig, så ska det bli så skönt och så mycket godare att få äta vanlig svensk frukost, lunch och middag. Det var längesen jag saknade en tallrik gröt och en ägg-knäckemacka så här mycket! 
Bortsett från att vädret inte riktigt har varit på vår sida hela veckan så har det varit så otroligt skönt, avslappnande och välbehövligt att få vara här. Även om det känns jobbigt att komma hem till mörker och kyla, så underlättar det väldigt mycket när jag vet om att jag lämnar allt det där igen om ca 2,5 månader, då jag åker till Asien! 

Nu ska vi packa ihop oss så vi är helt klara för hemfärd. Puss❤️


Njuter in i det sista. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0