TORSDAG-FREDAG

Godmorgon! 
Igår hann jag aldrig skriva något så jag passar på nu när Pontus ligger och sover. Jag hade i alla fall en väldigt fin dag som bara sprang förbi. Efter sovmorgon, frukost och lite missade-program-tittande åkte jag till gymmet och svettades. Det blev 30 minuter intervaller på löpbandet och 1 timma styrka. Ett så jobbigt men så himla skönt och bra pass. När jag kom hem hann jag bara duscha och slänga i mig lunchen innan Pontus kom och vi gav oss ut på stan för ett par ärenden. Under kvällen åkte vi hem till hans familj som jag saknat så mycket. Vi åt jättegod middag och efterrätt och satt och pratade länge, en så himla mysig kväll. Nu har jag äntligen fått sova hemma i Pontus gamla rum igen, jag har verkligen saknat att vara här, även om jag älskar hans lägenhet med. 
Snart ska vi gå upp och göra oss iordning för att åka till Göteborg. Vi har en hel del att stå i under dagen för ikväll ska vi ha lite inflygningsfest hemma hos Pontus! 
Hoppas alla får en lika bra fredag och helg som jag förhoppningsvis kommer få! Puss❤️

Har tyvärr inga roligare bilder än två från gårdagens gym:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0