FRE-LÖR-SÖN-MÅN

Hej! 
Då var det återigen måndag och helgen har sprungit förbi lika snabbt som vanligt. Jag har haft en så fin och bra helg och har som många gånger förr tyvärr inte haft någon tid för min lilla blogg. 
I fredags var jag ledig och spenderade min dag mestadels med Pontus, men  även med Alexandra över en mysig eftermiddagsfika. Under kvällen hade jag världens bästa fredagsmys tillsammans med världens bästa vänner hemma hos P. 
I lördags lämnade vi Skövde för en kväll och natt i Göteborg. Vi firade Olivia som snart blir 21 år med en trevlig förfest innan vi intog dansgolvet och dansade till schlagerlåtar enda in på småtimmarna. 
Efter några timmar sömn packade vi ihop oss, köpte frukost och satte oss på tåget hem till Skövde igen. Kvällen spenderade jag och Pontus hemma hos honom tillsammans med hans familj. Tacotårta till middag, helgens överblivna godis och titta-igen-gamla-missade-tv-program avslutade denna fina helg på bästa sätt! 
Nu är det måndag och en vecka av göra-massor-nytta väntar. Höstens fruktade högskoleprov äger rum på lördag och jag tänkte försöka förbereda mig lite i alla fall, om det nu går så här kort tid inpå. Men jag tänkte i alla fall mjukstarta veckan lite, så jag har sovit alldeles för länge och ligger nu nerbäddad i soffan med Pontus och tittar på "Så mycket bättre" innan jag måste ta tag i livet och räkna några mattetal. Ikväll ska vi titta på MoPs musikfestival där Felix ska vara med och spela, vilket jag ser fram emot jättemycket. Så en ganska bra början på veckan blev det ändå, trots lite måndagsångest i kroppen. 
Hoppas alla har haft en lika fin helg som jag har haft! Puss❤️

Trots denna händelserika helg så har jag varit extremt dålig med kameran. Så jag kan tyvärr bara bjuda på tre halvtaskiga från fredagens mys: 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0