FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Godkväll!
Då börjar min sista jobbhelg lida mot sitt slut, för på torsdag slutar mitt vikariat här på KSS. Jag har fått erbjudande om att stanna fram till jul men känner helt enkelt att jag vill göra något nytt nu, och inte minst fokusera lite mer på mitt matteplugg. 
Jag har i alla fall haft en fin helg, trots allt jobb. I fredags jobbade jag kväll och hann inte mycket mer än en morgonpromenad och matteplugg innan det. Inte den mest spännande fredagen jag varit med om direkt. I lördags jobbade jag 7-15 och under kvällen åt jag pappas underbara middag tillsammans med även Felicia, Pontus och Emil innan Karin och Fredrik kom och myste med oss resten av kvällen. Vi hade en sån där typisk myslördag med alldeles för mycket godsaker och skräckfilm. 
Idag har jag inte gjort någon som helst nytta under dagen. Sovit länge, myst med Pontus och ätit sen långfrukost. Nu sitter jag på jobbet och har precis ätit kvällsmat. Klockan 22 slutar jag och då kan jag för en gångs skull åka hem i lugn och ro, för imorgon är jag ledig! 
Hoppas alla har haft en fin helg. Puss❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0