FREDAG

Hej! 
Idag är det, som jag har sagt många gånger förr, veckans bästa dag och jag har haft en fin fredag hittills. Efter en lång och skön sovmorgon började jag min dag med en löprunda på 6 km följt av en långdusch och brakfrukost. Den absolut bästa starten på dagen! 
Under dagen har jag varit ute på några ärenden, pluggat och städat hela lägenheten. Nu ska jag alldeles strax ställa mig i köket och börja förbereda inför kvällen, då Pontus kommer på middag och fredagsmys. En riktig myskväll med någon jag tycker om blir absolut bästa uppladdningen inför morgondagens åtta timmar i provsalen. 
Ha en fin fredag och helg allihop! Puss❤️

Bjuder på en gammal bild från i somras: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0