HELGEN SOM VARIT

Hej! 
Ännu en gång har det blivit ett par dagar av tystnad här på bloggen. Men som vanligt när jag inte har hunnit/kommit ihåg att skriva så har jag helt enkelt haft lite för fullt upp! 
Torsdagen bestod av kvällsjobb och var därför inte mycket att skriva om. I fredags däremot, gick jag på min efterlängtade helg, dock en lite kortare sådan då jag har jobbat lite extra denna helgen. MEN, jag var glad ändå och firade in ledigheten på absolut bästa sätt tillsammans med Pontus. Vi var på Glädjes afterwork och åt helt otroligt god och bra mat innan vi gick på biopremiären av den grymma filmen "Gone girl". 
I lördags hade vi en heldag med bullbak, då vi självklart inte missade att det var kanelbullens dag. Under kvällen åt jag middag hemma hos min morfar tillsammans med familjen och min moster som var på besök, och sen träffade jag mina fina vänner för ett glas vin på Pitchers innan kvällen slutade tidigt för mig. Idag var jag tyvärr tvungen att gå upp tidigt, då jag som sagt hoppade in och jobbade ett extrapass 7-16. Det tog emot något enormt men nu när dagen är slut känns det väldigt fint att trots allt ha tjänat lite extrapengar. Söndagskvällen ska jag spendera hemma hos Pontus och hans mysiga familj. Fint avslut på en fin helg! 
Puss❤️

Ett par blandade bilder från helgen:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0