MÅNDAG

Hej! 
Igår när jag kom hem från jobbet mådde jag inte alls bra. Jag var frusen och hade jätteont i kroppen, vilket visade sig vara feber. Även idag har lite feber suttit i men tack och lov har jag ju varit ledig så jag har kunnat vila upp mig hela dagen. Jag sov till halv elva och låg sen kvar i sängen fram till klockan ett och tittade på "Lotta på Bråkmakargatan" tillsammans med min syster som också är ledig idag. Under dagen har jag trots allt fått lite nytta gjort, som flera timmar matteplugg och en sväng förbi affären för lite handling.
Nu ligger jag nerbäddad i soffan med mamma och här tänker jag ligga resten av kvällen och anstränga mig minsta möjliga. Jag har en fullspäckad morgondag framför mig så då får jag bara inte vara sjuk! 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan. Puss❤️

Min mysiga morgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0