MÅNDAG

Godkväll! 
Då var det återigen måndag och jag har nog aldrig varit så osugen på en ny vecka som idag. Måndag är en sån där dag man ska ta tag i saker, planera och se till att den kommande veckan blir bra. Men just nu har jag så mycket att ta tag i, att jag bara vill dra täcker över huvudet och strunta i allt. Idag fick det helt enkelt bli en sån där inte-göra någon-nytta-dag innan jobbet. Jag har myst med Pontus under dagen och vid två-tiden åkte jag till jobbet för ett kvällspass. Det blev en så lugn och skön kväll så jag kunde flexa hem redan klockan halv nio. Så nu ligger jag äntligen nerbäddad i min säng och hinner se både BB och PH innan läggdags. Hoppas ni har haft en bra start på veckan! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0