ONSDAG

Hej! 
Till skillnad från de två senaste dagarna, så har denna dag varit så himla bra! Klockan åtta imorses satt jag i provsalen, där jag blev sittande i fyra jäkla timmar. Jag trodde mitt huvud skulle sprängas efteråt, men jag tror faktiskt att det kändes helt okej ändå. Oavsett hur det går, så känns det just nu bara så himla skönt att det är över! 
Efter provet hade jag så mycket positiv energi i kroppen så jag åkte till gymmet och brände av ett skönt styrke- och intervall-pass. Så skönt att bara få rensa hjärnan och spendera lite tid på ett av mina favoritställen. I eftermiddags åkte jag, Pontus och Felix till deras mysiga mormor och morfar på en fika. Efter det åkte vi hem till Pontus och ikväll har vi myst med god mat och tv-tittande tillsammans med hans familj. 
Imorgon väntar den muntliga delen av min matteprövning, jag ska alltså bli "förhörd" av två lärare, vilket känns lite småläskigt. Men efter det är det HELT över så det känns helt okej ändå.
Nu ska vi titta på PH innan läggdags. Puss!❤️

Jag har som vanligt inga bilder att bjuda på en sån här dag mitt i veckan, så det får bli en från helgen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0