ONSDAG-TORSDAG

Hej! 
Igår jobbade jag 7-15, stod i köket i timmar och bakade hejdå-kaka och myste med Pontus. Idag jobbar jag alltså min sista dag och det är med riktigt vemod i kroppen jag räknar ner timmarna till jag ska säga hejdå och sluta för dagen och kanske för gott. Jag kommer ju stå på inringning så jag lär ju komma hit igen, men det är verkligen när man väl ska lämna något som man inser hur bra man faktiskt har haft det! Jag har i alla fall bjudit på världens godaste (om jag får säga det själv) kladdkaka med toscatäcke.
Jag jobbar till klockan fyra och då ska jag cykla direkt till gymmet. Intervaller på löpbandet och ett CXworx-pass väntar. Efter träningen ska jag träffa mina saknade tjejer som jag inte träffat på så himla länge. Så det ska bli så mysigt att ta igen allt prat över en kvällsfika. 
Nu är min rast slut och jag ska jobba vidare! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0