ONSDAG

Godmorgon! 
Jag somnade med mobilen i handen igår, så det blev ännu en gång tomt här på bloggen. Jag hade i alla fall en bra tisdag, med jobb 7-16, ett riktigt bra och skönt träningspass på gymmet, kvällsmat och ta-igen-missade-program-tittande resten av kvällen.
Idag är jag ledig men ändå uppe halv sju. Jag ska nämligen gå till en "mattestuga" nu på morgonen för att få lite hjälp och råd med mitt matteplugg som jag känner inte går alls bra just nu.
Efter det tänkte jag gå till gymmet och köra ett intervall-pass och resten av dagen ska jag spendera med Pontus. Fin ledig onsdag! Ha en bra dag allihop. Puss!❤️

Får väl bjuda på två från gårdagens mys och goda kvällsmat bestående av kesoplättar med kesella-och bär-blandning:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0