TISDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en bra och hektisk ledig tisdag. Jag var uppe med tuppen och besökte "mattestugan" klockan åtta för två timmars matteräkning. Plugget fortsatte även hemma men efter lunch behövde jag komma ut så jag följde med mamma och morfar till stan. Efter ytterligare lite matteplugg under eftermiddagen slängde jag i mig lite mellis och cyklade till gymmet. Det blev 5 km löpning, 30 minuter Easyline och 30 minuter CXworx. Jag hade så mycket energi att jag hade kunnat springa flera kilometer till om det inte vore för att mina vader krampade och klockan blev mycket, älskar den känslan!
Ikväll har jag myst med mina päron och firat en av årets kanske bästa dag, räkmackans dag! Mamma gjorde hemmagjorda helt otroligt goda till oss vilket satt helt perfekt efter träningen! Nu ligger jag redan nerbäddad i sängen och tänkte sova, för imorgon står klockan på 05.00. Jag ska, tro det eller ej, GÅ till jobbet. Jag tänkte att det kunde bli en bra morgonpromenad på 6 km innan jag börjar, för imorgon eftermiddag hinner jag inte träna. Vi får bara hålla tummarna för att denna idé känns lika bra imorgonbitti när klockan ringer... Godnatt och sov så gott allihop!❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0