TISDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en så bra dag. En sån där dag man känner att man har fått mycket gjort, samtidigt som man nästan bara har gjort sånt man verkligen vill göra! Jag började dagen på bästa och mysigaste sätt, med sovmorgon och frukost i sängen bredvid Pontus. När han åkte till jobbet pluggade jag matte en liten stund innan jag träffade min saknade vän Ida på stan för en lunch på Mamma Mia. Efter en lång och fin stund av ta-igen-prat och god mat hann jag bara hem för att små-plugga lite ordförståelse inför högskoleprovet och byta om till träningskläder innan jag gick till gymmet. Ett ganska kort men intensivt pass bestående av 3 km löpning, 30 minuter Easyline och 30 minuter CXworx blev gjort. Efter träningen hann jag bara hem för att duscha och slänga i mig lite mat, innan jag åkte hem till Rebecka för en så mysig och bra kväll med mina bästa tjejer som jag redan hunnit börja sakna trots att vi sågs förra veckan. Jag mår alltid så bra efter en kväll med dom. Massor av godsaker och timmar av prat avslutade alltså denna tisdag på absolut bästa sätt, och nu känns det väldigt fint att ligga nerbäddad i sängen med vetskapen om att inte behöva sätta klockan. Det är faktiskt ganska skönt att vara lite arbetslös just nu, även om jag vet att jag snart kommer tröttna. Men jag passar på att njuta medan jag fortfarande har gott samvete. 
Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har haft! Puss❤️

Två från min mysiga lunch med Ida:



Och två från min mysiga kväll med Rebecka, Therese och Emma:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0