TISDAG

Hej! 
Helgen har sprungit förbi och jag har i vanlig ordning inte tittat in här. Men lördagen bestod av högskoleprovs-skrivning under dagen och under kvällen tillverkades hemmagjorda pizzor innan vi intog bowlingbanan. 
I söndags hade jag en mysdag tillsammans med Pontus, som ett väldigt fint avslut på helgen. Igår hade jag måndagsångest och ville mest ligga nerbäddad i sängen hela dagen. Men jag var som vanligt tvungen att plugga matte, och på kvällen kom Pontus och gjorde min kväll lite bättre. Inte nog med detta så bestämde jag och min syster oss för att lämna detta höst-och depp-land så vi bokade en sista minuten till Gran Canaria, på torsdag nästa vecka åker vi!!!
Idag har jag ännu en gång haft en skit-dag rent ut sagt. Försökt plugga matte men haft för många andra tankar i huvudet. Jag sprang en löprunda uppe på Billingen för att rensa huvudet och avslutade med en skön stund vid utsiktsplatsen innan jag cyklade hem. 
Efter det gick matteplugget lite bättre så nu känner jag mig klar för idag. Jag har precis ätit keso-plättar till kvällsmat och snart tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen. Imorgon klockan åtta ska jag nämligen, efter timmar av plugg, göra min matte-prövning. Oavsett hur det kommer gå så ska det bli så underbart att slippa öppna den där matteboken mer!  
Hoppas ni andra har haft en lite bättre början på veckan än vad jag har haft. Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0