TISDAG

Hej! 
Idag har jag haft en lång, rätt jobbig men bra dag. Det gråa vädret har gjort mig trött och opepp men jobbdagen gick fort och var lugn så jag tog mig trots allt igenom den smärtfritt. Direkt efter jobbet åkte jag till gymmet och tränade tillsammans med Alexandra. Det blev 3 km löpning, ett Easyline-pass följt av ett CXworx-pass. 
Ikväll har jag ätit kvällsmat framför mysprogrammet "halv åtta hos mig", pluggat några mattetal och nu ligger jag äntligen nerbäddad i sängen och tittar på kvällens BB och PH-avsnitt. Jag måste släcka lampan och sova så fort detta är slut, för imorgon ska jag precis som förra veckan, gå upp 06.30 på min lediga onsdag och besöka mattestugan. Godnatt!❤️

I brist på några nya bilder i denna enformiga vardag bjuder jag på en från i somras:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0