TORSDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en mysig och bra dag, trots ångest över allt jag har att göra och det fruktansvärt gråa och tråkiga vädret. Det gäller att vända det negativa i höstmörkret och göra något mysigt av vardagen. Så idag har jag spenderat min dag hemma hos Pontus. Att äta frukost klockan tolv nerbäddad i soffan under ett tjockt duntäcke är att göra det mysigt just en sån här grå dag. I eftermiddags åkte jag till gymmet för 20 minuter crosstrainer, 30 minuter Easyline och 30 minuter CXworx tillsammans med Alexandra. Efter träningen åkte vi hem till henne för tacos, massor annat gott, mys och inte minst, rese-planering. Vi har nämligen börjat spåna på idéen om att åka utomlands i vinter, i mitten av februari. Vi vill komma bort, en längre stund och bara njuta och uppleva. Det är dax att använda sparpengarna från alla timmar av arbete till något vettigare än mat och kläder, så att resa iväg känns mer än nödvändigt och rätt just nu. Men mer om detta när allt är lite mer bokat och klart! 
Nu ligger jag i alla fall nerbäddad i sängen och tittar på kvällens BB innan det är dax att släcka lampan och sova. Hoppas ni har haft en bra torsdag, det är ju trots allt dagen innan veckans bästa dag (även om alla dagar känns likadana för mig nu när jag är "ledig"). Godnatt❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0