TORSDAG-FREDAG

Hej! 
Igår hade jag en så himla bra dag. Jag hade som sagt den muntliga delen av min matteprövning vilket gick jättebra, och jag fick då även reda på att jag fick MVG i kursen!!! Alla timmar av plugg har verkligen lönat sig. 
Efter det glädjande beskedet träffade jag min fina vän Natalie för en lång och mysig lunch på mitt favoritställe Mamma Mia, följt av en liten shoppingrunda. Under kvällen var jag på gymmet och sprang 40 minuter på löpbandet följt av 30 minter Easyline, och sen avslutade jag dagen på bästa sätt hemma hos min Pontus. 
Idag har jag börjat dagen med en skön stund på gymmet ihop med mamma. En timma egen styrketräning följt av 30 minuter CXworx blev gjort. Nu har jag precis haft Alexandra på besök, och vi gjorde inget mindre än att boka en tur- och retur-biljett till Bangkok, 9:e februari-25 mars!!! Vi har långt ifrån bestämt och planerat klart hela vår resa, vart vi verkligen ska åka osv. Men vi har Thailand, Bali och eventuellt Singapore i tankarna. Oavsett hur det blir så vet jag att det kommer bli helt fantastiskt, ihop med min bästa vän! 
Nu ska jag snart göra mig iordning för kvällen, då jag och Pontus ska ut och äta middag och gå på bio. Det ska bli så mysigt! 
Ha en fin fredagkväll allihop, det ska jag ha. Puss❤️

Två bilder från igår:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0