TORSDAG

Hej!
Idag är det min andra och sista lediga dag denna veckan och jag har haft en fin och bra dag hittills. Jag har tagit en skön sovmorgon och efter en mysig morgon och frukost tillsammans med Pontus åkte han till jobbet och jag till stan. Jag var på jakt efter lite saker till höst/vinter-garderoben och hittade i alla fall lite av det jag sökte. Nu ligger lunchen i magen och jag tänkte försöka sätta mig och räkna några tal ur matteboken. I eftermiddag/kväll ska jag till gymmet och träna tillsammans med Alexandra. Jag tänkte försöka hinna med 5 km löpning innan vi ska gå på ett Easyline-pass och ett CXworx-pass. Efter träningen tänkte vi gå ut och äta och mysa resten av kvällen på Pims. Fint avslut på min ledighet innan helgen full av jobb väntar! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0