FREDAG-LÖRDAG

Hej!
Igår hade jag min sista lediga dag innan helgen full av jobb börjar. Jag utnyttjade dagen till fullo och fick mycket gjort! Jag började självklart min fredag med en skön sovmorgon följt av frukost och tv-tittande i sängen. Vid lunchtid var jag på gymmet och brände av ett riktigt bra träningspass bestående av 45 minuter intervaller följt att ett CXworx-pass. Resten av dagen ägnade jag åt lunch-lagning, några timmar matte-plugg och städning. Kvällen spenderade jag på allra bästa sätt hemma hos Pontus. Kräftstjärts-pasta till middag, idol, film och massor godsaker. Svårt att toppa det fredagsmyset! 
Idag har vädret varit så fint och jag hade gjort vad som helst för att få vara ledig, men nu sitter jag här på min kvällsrast på jobbet och räknar ner timmarna till att få sluta. Hoppas alla ni andra får en lite roligare lördagskväll och dansa lite åt mig! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0