FREDAG

Godkväll!
Igår ägnade jag hela förmiddagen åt matteplugg. Jag började ju med detta innan sommaren men hade absolut ingen motivation, så jag kände att det fick vänta till efter sommaren. Nu är det september och jag tänkte försöka ta nya tag, även om motivationen inte direkt är bättre nu. Efter ett par timmar med näsan i matteboken var det faktiskt ganska skönt att åka till jobbet för ett kvällspass. 
Idag har jag jobbat 07.00-14.30 och sen gått på min efterlängtade helg. Vädret har varit helt underbart och jag har haft sånna härliga fredagskänslor i kroppen hela dagen. Ikväll har jag haft mini-kräftskiva och fredagsmys tillsammans med mina päron. Så gott, så mysigt och så välbehövligt. 
Nu tänkte jag titta ikapp ett par avsnitt av Big Brother som jag inte hunnit med innan det ska bli så jäkla skönt att sova, och dessutom slippa sätta klockan. 
Hoppas alla har haft en fin fredag och får en bra helg, det ska jag ha! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0