LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Igår hade jag en så bra och fullspäckad lördag. Jag jobbade 7-15 och direkt när jag kom hem snörade jag på mig löparskorna och gav mig ut på en löprunda på 7,5 km tillsammans med pappa. Under kvällen myste jag med mina fina vänner hemma hos Karin. Tacopaj, spel, skräckfilm och alldeles för mycket godsaker satt så perfekt denna lördag. Så efterlängtat, välbehövligt och skönt med en lugn och framför allt alkohol-fri hemmakväll. 
Idag har jag sovit länge, räknat några få mattetal, ätit brunch med Felicia och Pontus, varit och röstat och sen åkte jag till jobbet, där min söndagskväll har och kommer spenderas. Men ikväll klockan 22.00 går jag på helg och det känns så jäkla skönt, det känns alltid lite extra fint med ledighet efter en jobbhelg. Jag har dessutom haft en väldigt lyckad och bra helg trots jobb så jag är så nöjd så! 
Puss❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0