MÅNDAG-TISDAG

Godkväll!
Den gamla blogg-beroende-Maya har tyvärr försvunnit lite grann, det är ju så sjukt tråkigt att skriva när det inte har hänt någonting kul. Som igår, jag vaknade upp till regn, låg kvar i sängen framför BB, pluggade matte i två timmar och jobbade 14.30-22.00, därav varför det inte blev något inlägg igår. 
Idag har jag väl egentligen inte heller så mycket mer intressant att berätta, dagarna känns ganska enformiga nu för tiden och jag skulle göra vad som helst för att bara få göra en stor förändring i livet, röra på mig, bort från Skövde. Men det problemet tar jag en annan dag. Idag har jag i alla fall jobbat 7-16 och när jag hade slutat åkte jag direkt till gymmet och körde ett hårt och skönt styrkepass (egen styrka + CXworx). En riktig genomkörare för min slöa kropp som inte har fått känna på riktig träning på länge. Helt underbar känsla!
Resten av kvällen har jag efter dusch och kvällsmat haft näsan i matteboken men nu har jag lagt mig tillrätta i sängen framför gårdagens PH. 
Det är en sån skön känsla att gå och lägga sig när man känner att man har hunnit få mycket gjort. Att jag dessutom är ledig imorgon gör det ju inte sämre direkt. Godnatt och puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0