MÅNDAG

Godkväll! 
Att börja veckan med ledighet brukar ju inte sitta fel alls, och det är precis vad jag har gjort idag! Jag har haft en rätt så ointressant dag men tänkte ändå att jag kunde titta in här en liten snabbis. Jag har som många andra morgnar tagit en lång och skön sovmorgon och myst tillsammans med Pontus och Felicia. Under dagen har jag pluggat matte, fixat lite här hemma och legat nerbäddad i sängen framför några missade tv-program. Skönt med en lugn hemmadag när regnet har öst ner utanför fönstret. Ikväll har jag varit på gymmet och avverkat ett riktigt bra och skönt pass. Det blev 30 minuter löpning, 30 minuter egen styrka och slutligen 30 minuter CXworx. 
Nu sitter jag nyduschad i soffan med kvällsmaten i magen, världens godaste kesoplättar. Resten av kvällen ska jag bädda ner mig i sängen tillsammans med min syster, med en skål popcorn och BB och PH på teven.
Hoppas alla har haft en fin måndag. Puss!❤️

Mixa 100 g keso, 1 ägg och 1 matsked fiberhavregryn (egentligen skulle det vara fiberhusk vilket vi inte hade hemma, men det gick jättebra att ersätta det med fiberhavregryn!) och stek i kokosolja. Jag toppade med vaniljkesella och hallon. Så enkelt och så gott! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0