ONSDAG

Hej!
De två senaste dagarna har varit rätt så tunga jobb- och flyttstöks-dagar. Men igår firade vi med en godare middag att vi har kommit så långt som vi gjort och nu bara har lägenheten att tänka på, och sen åkte vi och sa hejdå till huset för sista gången. Det var faktiskt jättejobbigt, hur mesigt det än låter. Resten av kvällen myste jag tillsammans med Felicia och Pontus. 
Idag vaknade jag upp till solsken efter 11 sköna timmars sömn, med den underbara vetskapen om att ha en ledig dag framför sig. Jag började min dag med en lugn och skön promenad, för att utforska lite nya promenadvägar här i stan. Men mitt under promenaden ringde min chef och bad mig hoppa in och jobba ikväll. Så det var bara att gå klart, duscha, äta och nu ska jag alldeles strax ge mig iväg. Det svider lite att behöva jobba när man är ledig, när jag dessutom hade så mycket planerat för dagen, men det är trots allt väldigt bra extrapengar. 
Ha en fin dag i solen allihop. Puss!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0