SÖNDAG

Hej!
Vilken regnig och grå söndag, en sån där dag man helst ligger nerbäddad i sängen hela dagen, vilket jag också har gjort till viss del. Jag började söndagen med en lång och skön sovmorgon följt av en stor och god brunch tillsammans med Felicia och Pontus. Jag har räknat ett par tal ur matteboken och nu ligger jag välförtjänt nerbäddad i min säng och tittar på lite missade tv-program. Om en stund ska jag ta på mig träningkläderna och gå till gymmet. Jag tänkte bränna av ett ordentligt intervall-och styrkepass. Ikväll ska jag söndagsmysa med F&P och njuta av att min helg ännu inte är över, eftersom jag är ledig även imorgon! 
Hoppas alla har haft en lika fin helg som jag har haft. Puss❤️

Tre bilder från gårdagens mysiga kväll hemma hos Anna: 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0