SÖNDAG

Hej!
Det är söndag kväll och min efterlängtade helg börjar lida mot sitt slut. Men jag har haft en väldigt bra helg och känner mig faktiskt riktigt sugen och taggad på en ny och bra vecka så ingen söndagsångest här inte. Igår firades Christopher med 30-årsfest på Pitchers innan vi som vanligt avslutade kvällen på Husaren. En bra kväll men som tyvärr inte kunde överträffa förra helgens grymma utgång, men alla kvällar kan ju inte bli precis lika bra! 
Idag har jag haft en så skön och slapp ledig söndag. Sovit länge, ätit pannkaksfrukost, myst uppe på berget med Felicia, Pontus och Karin, ätit tacos och nu sitter jag välplacerad i soffan med en påse hemmakväll-godis tillsammans med familjen. 
Imorgon jobbar jag kväll så det känns så skönt att kunna njuta av en söndagskväll utan att behöva stressa i säng. 
Hoppas alla har haft en bra helg! Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0