TORSDAG

Hej!
Denna veckan har bara sprungit förbi och jag har knappt haft en tanke på min lilla blogg. Men nu är jag tillbaka efter att precis ha gått på en efterlängtad långledighet, så nu ska jag inte glömma bort att uppdatera er om livet. 
Idag har jag haft en lång dag som gått i ett, det är först nu klockan 22.00 som jag lutar mig tillbaka. Jag har jobbat 7-16 och direkt när jag hade slutat cyklade jag till gymmet. Ett så himla skönt och genomsvettigs pass bestående av 45 minuter intervaller följt av ett CXworx-pass blev det. När jag kom hem hann jag bara duscha och äta innan jag la näsan i matte-boken, där den blev kvar resten av kvällen. Nu är jag så trött och irriterad på allt vad matte innebär, så nu har jag äntligen bäddat ner mig i sängen med gårdagens BB och PH framför mig som jag missade. 
Hoppas alla har haft en bra vecka och är lika redo och glada inför helgen som snart är här, som jag är. Själv är jag ledig fredag-måndag!
Godnatt och puss❤️


Jag har tyvärr inga roligare bilder än två från ikväll att bjuda på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0