TORSDAG

Godkväll!
Jag får väl be om ursäkt för mitt dåliga bloggande, men jag har som vanligt haft ganska fullt upp. Igår efter jobbet tog jag, Pontus, Anna och Felicia tåget direkt till Göteborg. Vår fina vän Emil fyllde 21 år igår så vi firade honom med en helt otrolig middag och god dryck på Barabiqu. Mysig kväll, jag älskar att få lyxa till det mitt i veckan! 
Idag började vi dagen med en brakfrukost på "Egg & Milk". Så himla gott! Under dagen hann jag och Pontus med lite shopping och lunch innan vi tog tåget hem vid 15-tiden igen. 
Ikväll har jag varit uppe på berget och sprungit en runda på 8 km i det underbara vädret. Solnedgång, blå himmel och kall luft, så himla skönt träningsväder, även om jag ändå frös lite mer än önskat. Nu ligger jag nerbäddad i min säng efter en varm dusch och god sopp-och pannkaks-kvällsmat. Här tänker jag ligga kvar resten av kvällen och bara njuta, för imorgon är jag ledig och kan unna mig en skön sovmorgon! 
Puss❤️







Kommentarer
Postat av: Towe

Åh! Vi måste äta på pinchos nästa gång jag kommer hem gumman! Hoppas allt är superbra med dig, är såååå nyfiken på vad som hänt i ditt liv. Förutom det du skriver på bloggen förstås!
Saknar dig.
Puss och kram Towis

Svar: Åh ja det måste vi verkligen! Har inte hunnit äta där än!! Jag vill veta allt om ditt nya liv med ju. Sen tycker jag faktiskt du kan börja blogga så jag får lite koll på dig med. PUSSS❤️
mkihlstrand.blogg.se

2014-09-25 @ 22:22:05
URL: http://awayfromhome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0